Załatwianie spraw w Spółce
XMLTreść
Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków dla miasta Braniewo w §25 i §26 określa sposób i tryb przyjmowania spraw i reklamacji.
Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw:
Dyrektor Techniczny
tel. 55 644 24 17 wew. 18
664 417 206
e-mail: techniczny@wmbr.pl
Biuro Obsługi Klienta - mieści się w siedzibie Spółki, przy ul. Olsztyńskiej 10 w Braniewie
tel. 55 644 24 17 wew. 11
604 534 339
694 109 098
e-mail: k.brzozowska@wmbr.pl
Biuro Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00.
Przyjmowanie wpłat w Kasie odbywa się od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-14.00.
NUMER ALARMOWY 55 243 22 70
Sekretariat
tel. 55 644 24 17
e-mail: sekretariat@wmbr.pl
W zależności od rodzaju, sprawy załatwiane są: osobiście, telefonicznie lub pocztą elektroniczną.