W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Załatwianie spraw w Spółce

XML

Treść

Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków dla miasta Braniewo w §25 i §26 określa sposób i tryb przyjmowania spraw i reklamacji.
Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw:
Dyrektor Techniczny
tel. 55 644 24 17 wew. 18
      664 417 206
Biuro Obsługi Klienta - mieści się w siedzibie Spółki, przy ul. Olsztyńskiej 10 w Braniewie
tel. 55 644 24 17 wew. 11
       604 534 339
       694 109 098
            p.brzozowski@wmbr.pl
Biuro Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00.
Przyjmowanie wpłat w Kasie odbywa się od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-14.00.
NUMER ALARMOWY  55 243 22 70
Sekretariat
tel. 55 644 24 17
W zależności od rodzaju, sprawy załatwiane są: osobiście, telefonicznie lub pocztą elektroniczną.